-

Vet har nt uppdaterat på långtid,, menmen de e som de e ; )
aja vi kom btw 5a i prag. Jag gjorde en ny blogg men nu idag när ja skulle logga in på den så minns ja seriöst inte ens vad lösenordet var och ja minns inte vad jag hade för adress. Jag  skrev ju inte min riktiga för ja har redan en blogg på den som vega gjorde til mig för grymt länge sen så ..

Men idag så har ja varit me emma å Cissi vi typ har gjort lite olika ,, bakat pajer (a) badat i pool hos granne ,  ehm ja lite olika film oxxå vi vaknade i morse vi typ 5 över halv 12 lr ngt men ja e ändå trörr >.< aja.
Jag hade ritat på Emma när hon sov hah x)
lite busefrö ! ; D
aja ska vell data lite sen måste ja städa -.- kommer nog göra ännu en ny blogg sen och då lägger ja in länken här : P
Aja hare så bra då ; )
PUSS
karinjohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0