det väntas

Idag vaknade jag typ kvart i 12. Jag låg kvar en stund i sängen och efter en stund så tog jag upp min bok '14 år till salu' som jag snart har läst ut nu. har typ 30 sidor kvar elr nått. Men aja efter att jag läst en stund så la jag ifrån mig boken och låg bara och stirra in i väggen en stund när jag senare gick ner så var det soligt ute så jag satte på mig bikini toppen och la mig på studs mattan och slappa ; ) Jag hade korta shorts på mig med små jordgubbar oxxå på. Senare började de regna oxxå men innan de så hade jag varit inne ett tag. Sen fixade jag små blommor på mammas naglar ohc efter de målade jag nagellack på mina naglar. Det blev lite olika mönster men nu ska jag nog städa klart för det väntas några gäster här ; D och imorron kommer mina kusiner från norrland. kulkul
aja ha de bra : )
Puss å Kram!
karinjohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0