the day

hej bloggen..
Idag ska vi typ till någon borg och bada och sola och lite sånt ; )
så de får man vell hoppas blir kul för ja tror att jag alldrig har varit där ..

Där rök den planen! ; D
Idag så ska vi typ till lida nu om en halvtimme lr nått när min mor kommer hem från läkaren som hon typ 'kontakta' ida .
Sen senare antingen ikväll elr i morrn så ska vi ut och segla me några som vi kännt hela livet ; )
Hoppas ändå att vi åker ida för de finns nt så mkt att göra här hemma försom att många e ju typ borta menmne..
Min outfit ida blir vell,,
 jeans shorts från h&m som ja köpte för ett elr 2 år sen :S hehe ; )
 långt blått linne från ginatricot minns nt va de kosta.
 Sen så mitt i allt senare på dagen så lider min outfit med bikini (a)
aja hare bra ska försöka blogga sen och kanske lägga in bilder ,
PUSS
karinjohansson

 (föresten!! lite kort bara. Jag tror ska byta namn på den här bloggen till krriin.blogg.se ,, I think ; ) aja see ya)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0