watch if you want ; )

Idag har de varit en riktigt slapp dag me data oxxå.
Har inte varit ute så mycket men ärligt talat så pallade ja inte!!
Aja , nu sitter jag i mitt 'mörka rum' som min pappa nyss sa men jag har faktiskt bara nerdragna persiänder  elr hure nu stavas ; ) sitter iaf i min säng med  kuddar bakom mig och min dator i knät.
Det finns en låt som har fastnat på mitt huvud som jag nu satt och lysstnade på.
fick inte in skälva videon .... men här är länken för er som vill se ; )
http://www.youtube.com/watch?v=wZFkXQKCuBc
Aja men ska väll surfa lite på internet och sen får man se vad som väntar sig :)
Kanske bloggar sen..
PUSS
karinjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0