Borta bra men hemma bäst ???

Heej !!
Kom hem för rätt länge sen nu men fasstnade framför pea och msn ett tag ;) kom hem .... ärsh kmr inte ihåg ;)
Aja tiden här på slutet har gårr j*ävligt fort ! :P
Så ja , a man kan ju inte direkt säga att jag längtade hem (aa)
Johanna kom ut vilket var skit kul heh XD aa men iallafall våra dagar såg vell ut så här ..
Vakna.
Dra på toa.
Ligga kvar i sängen ett tag.
Gå upp.
Äta frukost.
Pakca våra saker/byta om.
Cykla ner till sjön.
(byta om , om vi nt gjort de heh)
Bada.
Sola.
Bada.

aa oxxå vidare efter var de olika ;)
Idag åkte vi från landet typ runt 19.00 och JAAAA !!! kom på de !! haha vi kom hem typ halv 9 !! haha XD lite glömsk där vettu ! haha skämta >.< aa men ida så har vi vell gjort som vanligt på 'chemat' .
Solen stekte och gjorde så att jag bade MYCKET !!! vattnet vat jätte varmt ! och typ första gången i år såp va de inte kallt  för första doppet för dan ! solen stekte på vatten ytan och vattnet värmdes upp ,, trotts att det är en väldigt stor sjö (tror ja,,) så var de grymt varmt ! fasst den är iförsig inte sååå djup hehe x)
Menmen jag brände mig lite under ögonen idag -.- vilket  var de mest negativa tror ja (aa)
Menmen på hem vägen sen iaf så stannade vi på donken. Jag åt en chickenburger meny elr vare nu heter ;)
Aja tillbax till msn oxxå så bloggar jag imrn !
PUSS
karinjohansson

Kommentarer
Postat av: Andersson

Skönt!

2009-06-30 @ 11:35:09
Postat av: johanna :)

kolla in min blogg och bli medlem på sommarglass och få gratis glassar =)

2009-07-02 @ 11:28:37
URL: http://jhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0