Glassigt gott !

hej bloggen.
har lite svårt att skriva jusst nu för har satt på lösnaglar. Första gången jag har de och ja hade tappat bort frpackningen som de stod hur man gjorde på... menmen allting lösersig fick därför testa mig fram lite huvudsaken är iaf att dom sitter fasst ;)
Dagen blev int som ja skrev i de tidigare inlägget utan ist för att vara på konstgräsplan (kg) så fick vi först spela spel oxxå sen så skulle vi äta och efter de gå upp till röda fiket och Ruth (min lärare) bjöd alla på glass.
Typ alla tog den nya ben&jerry glassen och om man skulle komentera den så skulle min komentar vara att den är j*ävligt mättande ! slängde typ 1/3 (aa) den var ganska god har smakat godare men den var int äcklig utan ändå rätt så god men efteråt kände jag att jag skulle tagit en twister ist , kändes som om ja skulle spy heh ;)
Men sedan så tittade vi på någon film -.- efter de slutade vi och ja va me Millan, vi gik upp till kg me Victog, Felix, Adam, typ spela å Lucas och typ spela fotboll men ja spelde alldrig ;)
Aja som sak så sitter jag u där oc har int vant mig än me naglarna men hoppas de kmr snar,
Här kommer iaf en bild på resultatet :)
lösnaglar
Kanske int syns så mkt menmen..
Aja lägger ut bilder imrn från skolavslutningen !
Pussart å Kramar !
karinjohansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs karin najs !

då är vi 4. Du, jag, millan & my

värlkommen till klubben ! :) <3

2009-06-10 @ 12:10:11
URL: http://agnesaxmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Schit fint ! mitt blir bara CP (lösnaglar)

2009-06-15 @ 23:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0