Lana ?

Hej alla blogg läsare !
Så här kommer nog dagen framgför mig se ut .
Jag vaknade imorse för typ inte så länge sen och va skit pigg även fast ja typ bara hade sovit drygt 7 tim !
Ja e typ alldrig trött längre de e nått skumt ;)
Aja ska duscha å fräsha upp mig för mitt hår e typ as flottigt ,, sen ska ja väll klä på mig tigga pengar av min papi sen dra ner till centrum å träffa Cissi , Vi ska köpa mys tills ikväll då vi ska typ 'lana' hah nej men vi ska va lite nördiga ja vet men vi ska iallafall sitta upp å spela sims3 . Vi ska köpa en av dom nya smakerna på Ben&Jerry sen ska vi typ köpa jordgubbar å choklad som vi ska doppa dom i sen ska vi nog köpa en xrade :)
De ska bli GÖTT ikväll du ! hah
Har nyss limmat på en lösnage som åkt av så nu sitter den på.
Blggar mera sen och då kommer de säkert någon bild elr fler.
Pössar åh Kramar !
karinjohansson

Kommentarer
Postat av: bajs

jag gillar inte cssi!

2009-06-13 @ 13:12:11
Postat av: Anonym

haha fett kul att lana , !

2009-06-16 @ 14:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0