Så j*vla SJUKT!!!!

Idag när ja å Cissi skulle ta bussen ner till centrum så hoppar vi på 706an och jag hade gjort sak på mobilen och sen stod de fel datum !! Och ja ba shit och började göra om men så gick vi ut och jag höll fortfarande på och då kom 704an och vi hoppar på den men 706an står kvar och så visade jag bussbiljetten när jag hade ändrat datum och vi kom på .. Hju .. sen en kort stund senare när vi sjunkit ner i ett varsitt säte så åker 706an men stannar kort och dom öppnar dörrarna och sen hon som körde 706an hon ba ,
- Tittade du datumet elr ?!
Asså vi va dom ändå som hade gått på vid den hållplatsen. Tur att han va utländing och nog inte fattade så mycket elr jag vet inte men utländingar är iaf snälla på bussar . Jag ba 'OMG!' när hon sa de men vi hörde inte vad våran chaffis svarade . Men de kändes som om att han skulle komma bak men som tur var så gjorde han inte de ! så jävla sjukt! asså seriöst när vi kom fram till centrum så försökte jag så fort som möjligt komma av bussen men men ;) överlevde de ändå (aa) .
PUSS!
karinjohansson

Kommentarer
Postat av: OLIVIA

Fett läskigt ! varför gjorde du inte riktig elr tog bussremsa elr busskort elr nått ?

2009-06-14 @ 22:57:50
Postat av: Kaarin

Mitt busskort gick ut igår och de kostar så mycket de andra ;) sen glömde jag bussremsan hemma (aa)

2009-06-14 @ 22:58:52
URL: http://vrickade.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fett läskigt! taha.

2009-06-15 @ 20:15:58
URL: http://likadana.blogg.se/
Postat av: Isa

Förr så andvände jag alltid mobilfusket men efter ett tag så hade jag åkt fasst sjukt många gånger och tydligen hade min mamma fått reda på de så jag fick typ utegångsförbud ... -.- men de händer att jag gör de ibland men inte alls mycket ! men de e kul :D

2009-06-16 @ 12:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0