Frågor !

1. Hur gammal är du om fem år? 18
2. Vem var den sista du träffade? ehh min pappa i morse :S
3. Hur lång är du? 170
4. vilken var den senaste filmen du sett?  haha typ Twilight ;)
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? De e ju skit kallt ute ! ;) <3... ,,ellet
7. Vad är dagens planer? Åka och Bada me Ellet,Eira å Malle
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms elr det berör ju på till vem och hur mycket man ska skriva oxxå.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Sent igår kväll
11. Vilken ögonfärg har du? Typ Grön,grå vissa säger att dom är lite blå ,,
12. När vaknade du idag? typ 11.15
13. Har du någon gång hittat en katt? inte jag men andra utav mina 'kompisar' har .
14. Vilken är din favoritplats? Där de e varmt och sen många timmar i en mjuk säng ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? riktigt kalla ställen.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? jag har ingen aning .
17. Vad skrämde dig som barn? gäddorna i vattnet , vågade inte bada skälv.
18. Vem fick dig att skratta senast? Cissi igår på fysen.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jaa ..
20. Har du stationär eller bärbar dator? en bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med !
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 (aa)
23. Hur många landskap har du bott i? 1...
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej !!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota!
26. Är du social? ja ganska vet inte men tror de ;)
27. Vilken är din favoritglass? typ sorbet och ben&jerry.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? ingen aning kommer på om jag vinner.
29. Tycker du om kinamat? det  beror på vilken kina mant ja äter men de jag ätit är helt okej !
30. Tycker du om kaffe? asså bara våran kaffelatte me typ mkt mjölksmumm och mycket socker!!
31. Vad dricker du till frukost? olika
32. Sover du på någon särskild sida? nej inte vad jag har tänkt på.
33. Kan du spela poker? jag har lärt mig de förr men har glömt bort hur mna gör ;)
34. Tycker du om att mysa? Hehe, ofc !
35. Är du en beroendemänniska? ???
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej inte vad jag vet , men dagarna innan och efter.
37. Vill du ha barn? kommer säkert vela de sen när jag blir äldre
38. Kan du några andra språk än svenska? typ , ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? beror på,
41. Vad spenderar du helst pengar på? typ kläder.
42. Äger du dyra smycken? nej inte så asså brukar inte använda så mkt smycken.
43. Har du någon gång testat narkotika? nej !
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en hårdmacka igår.
45. Vem är den roligaste människan du känner? vet inte olika,
46. Välj ett ärr på din kropp? okej ett på handen av min kanin.
47. Vad har du för ringsignal? vet inte vad den heter.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej, lr mamma har säkert de men de skulle verkligen int jag ha plats me !
49. Flirtar du mycket? Nej, typ int
50. Vart togs din profilbild för din blogg? har ingen än
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej
52. Har du fått fortkörningsböter? vah ?
53. Vilken var den senaste bok du läste? håller på me syskonkärlek me Katarina von bredow. har int kommit knappt nån vart (aa)
54. Läser du dagstidningen? nix
55. Prenumererar du på någon veckotidning? ...
56. Dansar du i bilen? Haha inte direkt
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the Voice,,
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? minns inte.
59. När var du i kyrkan senast? Typ me skolan , de va iaf länge sen !
60. Vilka personer utmanar du? ..
karinjohansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att du int har blivit full oxxå för trotts allt är du inte så gammal ! :)

2009-06-16 @ 13:27:07
Postat av: kling.

1: 18

2:niklas.

3:152 typ

4:ehm låt den rätte komma in :)

5:Mamma,

6::) <3333 johanna

7:ehm hämta lilla syster, från dagis..

8:vet inte beror på vad man ska säga

9:skilda och sen gifta.

10:igår kväll

11:isblå haha

12:8:09

13:ehm aa fast inte behållt den :)

14:sola och bada med pinnakolada haha

15:usch där det är kallt, host sverige

16:vettefan.

17:monster i garderåben

18:johanna.

19:vafan ä det ?

20:stationär ?

nu orkar jag inte svara på flera :D

2009-06-16 @ 14:23:57
URL: http://mathildakling.blogg.se/
Postat av: Alicia

Jag gjorde den dära på min blogg mä som jag tagit bort nu. Jag tycker att det är lite många frågor ... ;)

2009-07-17 @ 11:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0