Mango ,

Hej bloggen.
Har typ ont i huvet nu menmen....
Har setat framför datan och tvn typ hela kvällen och nu när ja säger datan så har jag spelat 'sims' hah ;)
De va typ skit länge sen ja spelade men man kanske kan börja igen lite smått.......
Aja imrn så ska Cissi slagga här http://ryds.blogg.se vi ska typ ha sov streak ;) så ja ska typ gå å lägga mig om int allt för länge. Mammas bästis ska komma innan på dan så ska dom typ schoppa loss >.< synd att man inga pengar har ....
Aja, pappa har haft kill kväll elr jah han har de fortfarande ,, hör vad dom pratar om för sitter i rummet brevid, tidigare så har jag hållt mig på övervåningen men någgon  gång måste man vell få komma ner ;)
Mamma och min bror har varit borta hela tiden vet int vart dom e och vet int när dom kommer hem ...
Elr dom skulle typ bort och äta på resturang men jag tror knappast att dom fortfarande e på resturangen så dom har väll hittat på något fun ,, ;)
Pappa köpte en läsk, ostbågar och glass åt mig de ända ja har ätit e glass sen druckit lite cola ,, fick mango sorbet vet vissa kanske tänker ush mango glass! men de e faktist gott och 50% tycker säkert int de menmen ja tillhör somman typ kan säga den andra 50% hah menmen........
Aja ska väll checka tv en stund sen ska ja vell börja dra mig till kojjs hah ;)
Så see ya ! pöss
karinjohansson

Kommentarer
Postat av: Olivia

tillhör den hissade 50% de e gott !!

2009-06-13 @ 00:10:49
Postat av: -

samma som 'olivia' ;) de e min favvo :P

2009-06-13 @ 00:32:45
URL: http://youtube.com
Postat av: -

håller int me er men hey ! alla har olika smak ;) / Okänd

2009-06-13 @ 00:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0