LÄSKIGA GUBBAR !!

Hej !
dålig uppdatering ida ,,
Men idag har jag varit på gömmarn me johanna, de va iskallt i vattnet tyckte jag iallafall. Jag hoppade i en gång och johanna 2 andra gången så simmade hon runt en liten stund . Fatta int hur hon kunde !
Aja jag tyckte inte de va varmt iallafall !!!
Sen så var de typ en båt som var ute i vattnet och rodde . Vi va på hoppberget men så började den dära båten typ köra in till kanten där vi va , jag blev typ lite skraj iallafall så vi började rätt så snabbt pakca ihop  våra saker men så typ stannade han 3-5 meter utanför kanten in och typ bara sitter där men så typ gick vi iväg mot cåra cyklar så tittar vi åt sidan inte så långt efter ändå men då hade båten glidit mer åt vårat håll ! :S sen när vi skulle gå över en massa plankor så är de en gubbe med röd tröja som står där och går lite fram och tillbaka Johanna trodde först att de va han i båten för han hade typ oxxå röd tröja men de va inte han ,, som tur va !,, a men så gick han typ lite närmare slutet där vi snart skulle gå på  och jag låssades prata i telefon men hade upptryckt 112 ifall nått skulle hända så är de bara att trycka snabbt ;)
Aja men sen så tittar han typ på oss och när jag mötte hans blick så typ nicka han till men så gick vi dit ändå , så sa han typ ,,
-hej oxxå då sa jag hej sen hade han trott typ att vi hade en hund me oss löst för man fick typ inte ha de , för han sa att han trodde vi sa , kom då . typ som till en hund ,, menmen sen så frågade jag vad han gjorde för han hade nått konstigt verktyg i handen och då sa han att han bytte dom dåliga plankorna som man gick på .
Så hju ,, då sen så gick han efter oss till halva så skulle han byta nått där . Men de kändes iallafall säkert då ,, elr rätt så .
Sen hade vi åkt hem till mig och vi hade att på bröllops duellen . Johanna han inte se klart på hela för sne så skulle hon hem men jag dåg på hela och typ i slutet så grät ja (aa)
Jag gråter typ jämt till filmer heh (aa)
Aa men nu så ska jag typ börja ta fram kläder som ska tvättas till landet ,,,
Så see ya !

Bild från idag ,
Tycker den blev så härligt . typ sommar känsla (aa)
PUSS
karinjohansson

Kommentarer
Postat av: ISA

Fett läskigt !!

2009-06-17 @ 19:29:53
Postat av: Anonym

knäpp roddare !!

Håller me fett härliga bilder !! :)

2009-06-18 @ 00:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0