ny blogg ! (hämnden är ljuv)

Hej,
Ny blogg här ;)

Sitter här i köket jusst nu och försöker lista ut hur man skaffar 'bakgrund' och typ 'header'
Får se om jag hittar hur man gör .
Det är en sak som är jobbig med en ny blogg på ett 'nytt' ställe för tidigare så har jag haft devote.se och därför blir det här lite jobbigt nu men ska försöka lista ut.
Men ja,a .... Senare ikväll ska jag på avslutning med innebandy laget på någon resturang.
Igår hade vi träningsmatch inför prag, det är nämligen så att mitt lag och ja då ska dra ner till prag och spela mot andra länder men tullinge skulle tydligen också dit så vi spelade 3 gånger 20 igår. (skit kul)
Men efter första halvleken stod de 1-5 till oss (aa)
Men senare tappade vi fokus så eff tag stod de 5-5 :S men sen fick vi in 2 rackare ;)
Vi vann då matchen med 5-7.
Hämden är ljuv !
Haha drev nej men dom har typ varit så man kan kalla de ' ärke fiender' hah x)
Nu ska jag förtsätta försöka , skulle vara jätte snällt om någon ser detta och vill hjälpa (aa)
Pussar och Kramar !
 karinjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0